ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ
КЛУБ у 2017/2018 н.р.:
Створення
системи креативної фізичної освіти
МЕТА:
•
забезпечити
засвоєння і впровадження вчителями інноваційних методів і прийомів навчання;
•
сприяти
підвищенню рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів;
•
забезпечити розвиток
інноваційної особистості у процесі навчання фізики;
•
орієнтувати
учнів у світі з позиції інтересів людини, вміння використовувати фізичні знання
для стосунків учня з іншими людьми, з
технікою, природою і всім навколишнім світом;
•
допомагати
дітям знайти себе ,розвивати свої здібності, самореалізувати свої сили
,осмислити життєві явища, самостійно шукати Істину, знаходити власну позицію
шляхом напруженої інтелектуальної роботи.
ЗАВДАННЯ:
• створювати умови, за
яких учні будуть схильні до нового
нестандартного критичного мислення, розвивати бажання самостійно вирішувати поставлені завдання;
•
визначати
перспективу свого подальшого
професійного та загального розвитку, шляхи його досягнення;
•
розвивати
креативного мислення – невід’ємну
складову розумового виховання, активне
ставлення до явищ навколишнього життя, прагнення пізнати і знати;
•
розробляти
системи уроків із використанням: кооперативних технологій; інтерактивних
методів навчання; критичного мислення.
ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ КЛУБ
у 2018/2019 н.р.:
у 2018/2019 н.р.:
«Розвиток
критичного мислення учнів на уроках фізики в умовах підвищення якості
підготовки до ДПА та ЗНО»
- створити умови для «комфортного» навчання школярів, розвивати їх самостійність, творчі здібності, виховувати практично компетентну особистість, здатну аналізувати проблему, висувати гіпотези, шукати шляхи її розв’язання, прогнозувати результат, перевіряти його і, що найважливіше, застосовувати його, бачити і розуміти його практичну цінність, застосовувати знання, отримані таким чином, на ДПА та ЗНО;
- показати, що формування критичного мислення нерозривно пов’язане з розвитком творчого мислення, що може здійснюватися через постановку навчального завдання створенням проблемних ситуацій тощо.
- для більш ефективного розвитку критичного мислення школярів на уроках фізики необхідно включати елементи його розвитку на кожному уроці;
- довести, що «критичність мислення – це не тільки здатність людини помічати помилки та недоліки в чужій роботі, в ідеї, в предметі, а й більш широкі здібності аналізувати, виявляти позитивне і негативне в явищі з метою вдосконалення»;
- фізика нерозривно пов’язана з реальним життям,тому розвивати критичне мислення можна на прикладі ситуацій, які виникають і вирішуються учнями в повсякденному житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий