Засідання №2



Засідання №2. Тема засідання :
«Креативність як універсальна творча здібність сучасного школяра. Індикатори розвитку креативності у вивченні фізики».
  Основні питання теми №2:
         Обрамлення креативності на уроках фізики та в позакласній роботі.
         Сфери, у яких виявляються фізичні здібності учнів.
         Невід'ємною частиною творчих здібностей учня- є нешаблонність (парадоксальність) мислення на уроках фізики, факультативах тощо.
         Що заважає розвитку креативного мислення?
         Бар’єри прояву креативності на уроках фізики та в позакласній роботі.



Протокол №2 від 03.12.2015 р.
засідання Педагогічного творчого клубу
Присутні: 7 вчителів
Відсутні: 0
Тема: Креативність як універсальна творча здібність сучасного школяра. Індикатори розвитку креативності у вивченні фізики.
Порядок денний
1.Обрамлення креативності на уроках фізики та в позакласній роботі.
2.Сфери, у яких виявляються фізичні здібності учнів.
3.Невід'ємною частиною творчих здібностей учня- є нешаблонність (парадоксальність) мислення на уроках фізики, факультативах тощо.
4.Що заважає розвитку креативного мислення?
5.Бар’єри прояву креативності на уроках фізики та в позакласній роботі.

Слухали:
1-3. Фадеєву Ольгу Іванівну, вчителя фізики Зміївського ліцею № 1, яка виступила з доповідддю на тему :« Креативність як універсальна творча здібність сучасного школяра.»                                                                       
Вирішили:
1-3. Вивчаючи основний курс такої цікавої науки як фізика, давати більше простору учневі, для того, щоб він розвиваючи своє самостійне мислення, мав змогу розвивати творчі здібності, креативне мислення, яке не заангажоване зубрінням фізичного матеріала та текстами підручника.
      Якщо вчителю не вистачає часу для впровадження таких тенденцій на уроці, то залучати учнів до креативних кроків в позаурочний час, на узагальнюючих заняттях, на екскурсіях або давати творчі посильні роботи ( наприклад, створити проект, міні-проект, написати твір по темі, виконати досліди тощо).


Засідання №2 2018/2019 н.р.
1 Вплив критичного мислення на формування ключових компетентностей учителя фізики та учня»:
А) сучасний етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процессу;
Б) компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої  діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів;
В) стратегії  розвитку критичного мислення;
Г) критичне мислення формується посту­пово, воно є результатам щоденної кропіткої роботи вчителя й учня, із уроку в урок, з року в рік.
2.  « Необхідні дидактичні та організаційні  умови  роботи з технологією розвитку критичного мислення на уроках фізики»:
А) необхідні організаційні та дидактичні умови, створення яких здатне спонукати і стимулювати вчителя фізики та учнів до критичного мислення;
Б) діти – допитливі від природи та прагнуть пізнавати світ. Вони здатні висувати дуже багато оригінальних ідей. Тому головне завдання вчителя фізики на уроці чи у позакласній роботі – бути в першу чергу організатором і помічником, що стимулює учнів до пошуку інформації, пізнання та осмислення нового, генерування та відстоювання власних ідей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий